قیمت کاشت دندان ایمپلنت

قیمت کاشت دندان ایمپلنت دندان به عوامل زیادی بستگی دارد ، عواملی که از جنس ایمپلنت گرفته تا جراح متخصص ایمپلنت و برند ایمپلنت روی آن تاثیر گذار است.

در هر حال این به شما بستگی دارد که از چه زاویه ای به کاشت دندان ایمپلنت نگاه می کنید.قیمت ایمپلنت

 

بی دندانی از یک دندان تا کل فک متاسفانه عوارض بدون بازگشتی به همراه دارد ، در گذشته پس از از دست دادن دندان مواردی مثل پروتز متحرک و یا بریج پیشنهاد می شد ، اما پس از مدتی بیماران از لقی دندان و مشکلات متعدد مثل لقی دست دندان شکایت داشتند.

یکی از عوارض بی دندانی تحلیل لثه و استخوان فک می باشد ، این تحلیل متاسفانه تاثیر زیادی روی چهره فرد خواهد داشت چرا که با از دست دادن دندان سپس تحلیل استخوان فک بیمار به پیری صورت دچار می شد. با نبود دندان و تحلیل استخوان فک چهار چوب صورت که همان استخوان فک است از دست رفته و چهره زیبایی و کشیدگی خود را از دست می دهد.

از گذشته ها چیزى که زیاد یادمون هست دست دندانهاى مادربزرگ پدر بزرگها بود که میدیدیم شبها از دهانشون در میاوردند و در روز دایما دچار مشکل لقى حین حرف زدن و غذا خوردن بودند و دایما دست دندانشان از دهانشان بیرون میفتادو کلى مشکل دیگه .

اگر جاى دندان از دست رفتتون رو ایمپلنت نکنین و از روشهاى قدیمى تر مانند بریج و پروتز هاى متحرک استفاده کنین مطمین باشین شما هم در زمان پیرى تجربه دست دندان لق را خواهید داشت؛ چرا که هر دندانى که پایه روکش شده و بهمراه یک دندان دیگر پایه بریج یا همان پل میشود مطمینا بعد از چند سال از بین رفته و مجبور به کشیدنش میشوید و همینطور به ترتیب تمام پایه ها را از دست داده و آن موقع هست که تصمیم به ایمپلنت میگیرید ولى در اثر خالى بودن نواحى براى سالیان سال نواحى تحلیل شدید رفته و امکان ایمپلنت دیگر وجود ندارد و آن لحظه ، لحظه پشیمانى است.

پس از روشهاى نوین دندانپزشکى استفاده کنید تا در آینده دست دندان یار دوران پیریتان نشود.

حال اگر تصمیم به گذاشتن ایمپلنت میکنید اینطور نباشد که این موضوع را بدون مشورت و تحقیق انجام دهید . چون همانطور که بى دندانى بدون ایمپلنت براى شما عوارضى رو ایجاد میکند با دندانى با ایمپلنت هم اگر با تحقیق و علم کافى نباشد اگر ایمپلنت توسط شخص متبحر انجام نشود شمارو دچار مشکل میکند .

متاسفانه ساده انگارى در مورد کاشت ایمپلنت در بسیارى از افراد وجود دارد و این نکته را باید متذکر شویم که هیچ ارزانى بى دلیل نیست.

انگلیسیها یک ضرب المثل معروف دارند که میگویند انقدر ثروتمند نشدیم که جنس ارزان بخریم؛ پس پولتان را براى جنس ارزانتر به هدر ندهید.

به هیچ عنوان نباید فکر کنید که ایمپلنت مثل یک پیچ ساده هستش که دندانپزشک اونرو داخل فک قرار میده و بعدش هم روکش میشه.

درسته کاشت ایمپلنت بهمین صورت هست ولى مساله اى که شما باید بهش توجه داشته باشین اینه که این پیچ قراره براى یک عمر داخل فک شما باقى بمونه و جزیى از بدن شما بشه و اگر توسط یک شخص متخصص متبحر با تجربه، با وسواس و دقت کافى گذاشته نشه و یک برند شناخته شده نباشه بعد از مدتى مشکلات بسیارى براى اون اتفاق بیفته و ایمپلنت مثل پرکردگى غلط یا عصب کشى مشکل دار، نیست که قابل درمان باشه اگر ایمپلنت داراى تحلیل لثه و استخوان مخصوصا در ناحیه قدام دهانتون بشه ،شما رو دچار مشکلات زیبایی فراوان میکنه و سیاهى تیتانیوم دایما توى لبخندتون مشخص میشه و گیر غذایی فراوان و التهاب لثه و بوى بد دهان همیشه با شما خواهد موند. پس لطفا در انتخاب جراح لثه متبحر و برند شناخته جهت گذاشتن ایمپلنتتون دقت زیادى کنید

حال شما هستید که باید تصمیم بگیرید قیمت کاشت ایمپنت یا بی دندانی

مقالات جدید

ایمپلنت دندان

جایگزین بدون نقص و همیشگی دندان های از دست رفته توسط متخصص ایمپلنت

مشاوره سریع در واتس اپ