انتظار شما از ایمپلنمت دندان در کلینیک دکتر الهام وزیری چیست

 

جدای از اینکه شما را با لبخندی تحول آفرین و بهبود قابل توجهی در بهداشت دهان و دندان ایجاد می کند ، هیچ دو تجربه کاشت دندان در کلینیک دکتر وزیری یکسان نیست. راه دستیابی به ایمپلنت دندان می تواند پیچیده باشد که باید چندین فاکتور را در نظر گرفت.

 

تیم ایمپلنت ما در ایمپلنت های دندانپزشکی دکتر وزیری در هیچ کاری متوقف نمی شوند تا آرزوی لبخند دلخواه شما را محقق کنند. با این حال ، ممکن است موانعی در این راه وجود داشته باشد. در این مقاله ، ما در مورد این موارد ، همراه با روشهای پرداختن به آنها ، بحث خواهیم کرد تا بتوانید در آینده مجموعه کاملی از سفیدهای مروارید را به رخ کشید.

از خود بپرسید ، چرا به کاشت دندان در کلینیک دکتر وزیری نیاز دارید؟

 

آیا دچار آسیب دهانی شده اید که باعث شده شما یک دندان کمتر داشته باشید یا شکاف های قابل توجه دهان شما از دست دادن عمده دندان ناشی از یک تصادف جدی یا یک عمر غفلت است؟ پروتزهای شل که باید به طور ایمن در استخوان شما لنگر بیفتند دلیل دیگری است که افراد برای کاشت انتخاب می کنند. دلایلی که مردم ایمپلنت را در نظر می گیرند متفاوت است و بسته به شدت مسئله دندان ، ماهیت و پیچیدگی درمان ها متفاوت است.

 

به عنوان مثال ، یک ایمپلنت تک دندان به یک روش کاشت بسیار ساده تر از نیاز به ترمیم یک ردیف کامل یا یک مجموعه کامل از دندان ها نیاز دارد.

 

برخی از مسائل بالقوه چیست؟

در طول مسیر ، ممکن است با مشکلاتی روبرو شوید که کاشت ایمپلنت را تهدید یا به تأخیر می اندازد. به عنوان مثال ، بیماری های خاص یا شرایطی که احتمال کاشت موفقیت آمیز را کاهش می دهد.

 

یکی از مشکلات رایج افراد می تواند لثه های ناسالم باشد. پریودنتیت یک بیماری لثه گسترده است که ابتدا باید قبل از امکان جراحی ایمپلنت درمان شود. التهاب لثه در مراحل اولیه عفونت لثه است که توسط دندانپزشک محلی ما با یک تمیز کننده عمیق حرفه ای قابل درمان است. در عین حال ، پریودنتیت پیشرفت بیشتری دارد و بنابراین به درمان گسترده تری از جمله آنتی بیوتیک یا جراحی احتمالی نیاز دارد.

 

بدون اصلاح وضعیت لثه ، کاشت شما انجام نمی شود.

 

یکی دیگر از موضوعات گسترده ای که مردم با آن روبرو هستند ، تحلیل استخوان است که به طور معمول افرادی را که دندان خود را از دست می دهند رنج می برد و به دنبال روش های ترمیم فوری یا افرادی که دندان مصنوعی طولانی مدت دارند نیست.

 

با گذشت زمان ، استخوان زیر دندان یا دندان از دست رفته شما به دلیل عدم تحریک شکننده می شود و در نتیجه جذب استخوان می شود ، که اغلب منجر به از دست دادن بیشتر دندان می شود. ممکن است مجبور به پیوند استخوان شوید تا یک کاندید مناسب برای کاشت محسوب شوید ، که پیوند استخوان از سایر قسمت های بدن به دهان شما را در پی دارد.

 

آیا کاشت دندان به عنوان یک راه حل سریع طبقه بندی می شود؟

 

اگر امیدوارید که برای یک مناسبت خاص لبخند کاملی بزنید ، از ماهها قبل برنامه ریزی را شروع کنید تا ناامید نشوید.

 

هر کسی که مایل به کاشت است ، به صبر و حوصله نیاز دارد ، زیرا شما می توانید بین سه تا نه ماه منتظر بمانید تا سفیدهای مرواریدی تازه خریداری شده را به رخ دیگران بکشید ، و این در صورتی است که قبل از اینکه برای انجام عمل کاشت سالم تشخیص دهید ، مجبور به انجام کارهای تعمیراتی نخواهید شد.

 

برخی از عوارض ممکن است با آن روبرو شوم؟

 

همه افراد عوارض جانبی ناخوشایندی را تجربه نمی کنند. با این حال ، آنها می توانند در موارد نادر رخ دهند ، که شامل حرکات ایمپلنت در محل حفر ، عفونت ها و احتمالاً آسیب عصبی در محل درمان می شود ، اما محدود به آن نیست.

 

از کجا می دانید که کاشت ناموفق بوده است؟

علائم کاشت نامناسب می تواند شامل چرک ، درد یا کاشت شل باشد.

 

مقالات جدید

ایمپلنت دندان

جایگزین بدون نقص و همیشگی دندان های از دست رفته توسط متخصص ایمپلنت

مشاوره سریع در واتس اپ